munkenskompis

Direktlänk till inlägg 30 november 2013

Livet kan ibland, gör så att livet känns, annorlunda

Er allas präst is back. 

Han sitter och äter lite släskkotlett och bea-sås tillsammans med klyftpotatis. Inte illa.


Inte illa alls.

Men som reglerna är på den här bloggen. 

Man måste vara full för att få skriva.

Jag är full.

Jag var på krogen.

Jag är ensam.

Men det är inte poängen, min kväll var aldrig meningen att sluta lyckligt. Jag hade ju kotletterna hemma.

Nej kvällen gick ut på att Pastorn skulle få till det. Men han sumpade det.

Han är fan sämst. 

Han hade öppet mål, men drog ändå en tåpaj i trävirket. 

Illa.

Er käre präst då?

Han lär väl ha fått något kan man tycka.

Icke sa nicke. 

Raggade på fel brud, hon hade visst kille. Inte bra.

Nej livet kan ibland göra så att livet känns...annorlunda. 

Men jag vet vad man kan göra då.

Man kan ta en stund för sig själv.

Dra en runk. 

Sen är allt som det ska igen.

/Er käre Präst af Ugglas.

 
 
Ingen bild

Kalle

30 november 2013 03:45

en runk löser de flesta besvären en man kan ha. kuken är stor och liten på samma jävla gång

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Nu var det länge sen. Ja det var det.MYcket har häntJa så ka ndet gå.Jag skulle säga att livet går vidare men mycket händer som man inte tänker på.Något sånt ja.Ja, vad ska jag säga. Allt är inte som det en gång var. Inte ens pastorn gör mål. Vad har...

Bra kväll.Tung kväll.Idag var det hur lätt som helst att göra mål. Tre strul på en timme. Och då gick jag inte ens in för det.Jävlar, var det så lätt ikväll måste ju till och med prästjäveln fått till det.Men nej.Det fick han inte.För han pallade fan...

Som rubriken säger var det en bra kväll. Bra förfest med mycket kul. Förlåt Danne och Adrian för er soffa. Hoppas den klarade sig. Love u dudes,Förfesten var som sagt bra, sen när vi skulle ut komma första dråpslaget. Daniel "rapperN" Nilsson hade gl...

Besvikelse.   Besvikelse.   Detta ord ka tynga en person så mycket. Just nu, känner jag ordets tyngd över mig. Ordet, som brukar vara en dygd, känns idag tungt. Jag har misslyckats.     Jag funderar,   Är jag från dalarna?   Är ...

Ja, jag kom ju då alltså hem själv. TJejer är ett förädiskt släkte. SKitsamma. Jag pallar inte bry mig. Jag kunde ha slagit ner killen, men jag pallade inte, varför göra det när jag ändå inte bryr mig om tjejen. Det är som det är.Nej fy fan, jag hata...

Ovido - Quiz & Flashcards