munkenskompis

Alla inlägg den 16 november 2013

Idag, fredag, har varit en bra dag. Det har varit en dag med glädje och en dag men lycka. Hur kan jag då påstå detta? Jo kvällen har varit fylld med fylla, bärs och brudar. Då är det oftast en bra kväll. Men kvällen har också gett en djupare insikt i livet och en större förståelse för det fantastiska runt om oss. Det vi ska värna om och det vi ska bevara. Att uppskatta de små sakerna i livet, som att då och då och d å få ligga (ping prästen idag, hoppas jag) är bland det finaste som finns. Mer detaljer om detta behövs inte.


Nog om ikväll, imorrn är en nya dag med nya lärdomar

och fler inspirationer.


Avslutningsvis måste jag tacka för mig och njuta av att jag äntligen blivit av med blogg-oskulden.


Din trogne Pastor

Ovido - Quiz & Flashcards