munkenskompis

Direktlänk till inlägg 23 november 2013

Ibland är livet, en tyngre del, av det liv, du en gång levt

Ja, jag kom ju då alltså hem själv. TJejer är ett förädiskt släkte. SKitsamma. Jag pallar inte bry mig. Jag kunde ha slagit ner killen, men jag pallade inte, varför göra det när jag ändå inte bryr mig om tjejen. Det är som det är.

Nej fy fan, jag hatar att vara depp, men nu är jag fan det. Fy fan. Kuken kan skära upp sin fyllning och rensa sig själv. Jag bryr mig inte just nu. Fy fan. Men inte långt kvar till julen. Ett välbehövligt jullov med god mat och familjen. Men innan det ska vi ha nya fester och nya brudar. Men just nu kan jag bara säga.

Fy fan.

De e röva

De e fittigt

Kuken är stor. Men ändå så liten.

/En besviken Präst som ändå har hakan högt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Nu var det länge sen. Ja det var det.MYcket har häntJa så ka ndet gå.Jag skulle säga att livet går vidare men mycket händer som man inte tänker på.Något sånt ja.Ja, vad ska jag säga. Allt är inte som det en gång var. Inte ens pastorn gör mål. Vad har...

Bra kväll.Tung kväll.Idag var det hur lätt som helst att göra mål. Tre strul på en timme. Och då gick jag inte ens in för det.Jävlar, var det så lätt ikväll måste ju till och med prästjäveln fått till det.Men nej.Det fick han inte.För han pallade fan...

Som rubriken säger var det en bra kväll. Bra förfest med mycket kul. Förlåt Danne och Adrian för er soffa. Hoppas den klarade sig. Love u dudes,Förfesten var som sagt bra, sen när vi skulle ut komma första dråpslaget. Daniel "rapperN" Nilsson hade gl...

Besvikelse.   Besvikelse.   Detta ord ka tynga en person så mycket. Just nu, känner jag ordets tyngd över mig. Ordet, som brukar vara en dygd, känns idag tungt. Jag har misslyckats.     Jag funderar,   Är jag från dalarna?   Är ...

Er allas präst is back. Han sitter och äter lite släskkotlett och bea-sås tillsammans med klyftpotatis. Inte illa.   Inte illa alls.Men som reglerna är på den här bloggen. Man måste vara full för att få skriva.Jag är full.Jag var på krogen.Jag är...

Ovido - Quiz & Flashcards